Huisreglement

  • Probeer steeds op tijd te komen.
  • Indien je niet kan komen op je afspraak vragen we tenminste 24 u. op voorhand te verwittigen. Zo vermijd je dat we kostbare tijd verliezen die we aan een andere patiënt hadden kunnen besteden en hoeven we geen verzuimvergoeding aan te rekenen. Die bedraagt €25 per gereserveerd kwartier.
  • Betalingen gebeuren contant en elektronisch: met bancontact of smartphone. We ontvangen liever geen cash geld.
  • We stellen het ten zeerste op prijs als je je tanden poetst voor je afspraak.
  • Gelieve niet te GSM'en tijdens de behandeling.
  • Bij het inboeken van een afspraak is niet altijd goed in te schatten hoe lang een behandeling zal duren. Daarom kan het al eens gebeuren dat een afspraak langer duurt dan voorzien. Probeer je niet druk te maken in de wachtzaal als je je beurt afwacht, we nemen ook voor jou voldoende tijd om de behandeling zo goed mogelijk uit te voeren.
  • Garantie: er kan geen garantie verleend worden op tandheelkundige behandelingen. Tandheelkunde is een "inspanningsverbintenis" wat betekent dat wij ons uiterste best doen om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen. Er zijn verschillende factoren die we niet onder controle hebben en die het resultaat of de duurzaamheid van een behandeling kunnen beïnvloeden.
  • Nieuwe patiënten: breng steeds je identiteitskaart mee. Voor sommigen: ook je lijstje met te nemen medicatie.
  • Indien je een voorkeur hebt voor een bepaalde tandarts, gelieve dat bij het maken van de afspraak duidelijk te vermelden.